سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

خوراکى هایى براى افزایش طول عمر

خوراکی های مختلفی هستند که می توانند به شما برای داشتن سلامت کمک کنند اما برخی از آن ها با تحقیقات مختلف به عنوان بهترین گزینه ها برای افزایش طول عمر انتخاب شده اند. این میوه و خوراکی ها دارای بهترین و مهمترین مواد معدنی بدن هستند.

گریپ فروت: یکی از میوه هایی که خیلی کم استفاده می شود و بسیاری از مردم آن را دست کم می گیرند گریپ فروت است. نوع تلخ این میوه می تواند دیابت را درمان کند و همچنین تحقیقاتی در سال 2010 نشان می دهد که این میوه می تواند برای کبد نیز بسیار عالی باشد. گریپ فروت همچنین سرشار از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن است.

ذغال اخته: یک دیگر از خوراکی های خوشمزه دنیا که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند ذغال اخته است. این میوه بیشتر در اواخر بهار در مغازه ها دیده می شود یکی از بهترین خوراکی ها برای مقابله با بیماری های عفونی است. این میوه میزان زیادی آنتی میکروبیال دارد و همچنین آنتی اکسیدانی بودن آن بسیاری از بیماری ها را از بین می برد.

سیر: از جمله سبزی ها به حساب می آید اما کسی دوست ندارد به آن حتی کمی نزدیک شود چراکه بوی بسیار بدی می دهد و از همین رو دوستداران آن بسیار کم هستند. سیر یکی از بهترین خوراکی های دنیا است. به نوعی می تواند بسیاری از بیماری ها را یک تنه نابود کند و برای فشار خون بسیار مناسب است و آن را تنظیم می کند. این خوراکی همچنین می تواند میزان کلسترول خون را نیز کاهش دهد.

قهوه: شاید تا به حال از قهوه موارد خوبی نشنیده باشید اما این نوشیدنی همیشه هم بد نیست و خواص بسیار زیادی دارد. قهوه می تواند انرژی بدن را برای یک روز سخت و پرکار تامین کند و همچنین  با توجه به تحثیثات صورت گرفته مشخص شده است که این نوشیدنی می تواند خطر بیماری های دیابت، سکته قلبی و حتی عفونت های مختلف را به شدت کاهش دهد.


5 ویتامین مخصوص آقایان


بسیاری از غذاهایی که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم حاوی ویتامین های مختلف و مواد معدنی هستند که برای بدن لازم و ضروری اند. این ویتامین ها هر کدام دارای ویژگی های خودشان هستند.
در میان ویتامین های مختلفی که از راه تغذیه وارد بدن می شوند محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی برای مردان بهتر هستند و هر مردی باید از این ویتامین ها همیشه در بدن خود داشته باشد.

** سلنیوم: آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که در مردان از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که این ویتامین می تواند میزان کلسترول بد خون را نیز کاهش دهد. برای بدست آوردن میزان زیادی سلنیوم می توانید سراغ غذاهای دریایی بروید.

** ویتامین ب: به طور کلی این ویتامین برای سلامت و قوای بدن لازم و است همیشه باید در بدن به میزان لازم وجود داشته باشد. همچنین محققان به این نتیجه رسیده اند که ویتامین ب در آقایان می تواند از بیماری های مو وپوست جلوگیری کند. بهترین منبع برای کسب این ویتامین غلات و سبزی های مختلف است.

** امگا -3: به طور کلی اسید چرب امگا 3 برای بدن بسیار لازم است اما در کنار آن این ویتامین در مردان می تواند معجزه کند. جلوگیری از افزایش می زان کلسترول و نابود کردن عوامل ایجاد سکته های قلبی و مغزی تنها بخشی از خواص امگا-3 درمردان است. همانطور که می دانید ماهی و میگو بهترین منبع برای کسب این اسید چرب است.

** ویتامین دی: ویتامینی که در هرکجا می توانید آن را پیدا کنید ویتامین دی است. این ویتامین در نوز خورشید وجود دارد و برای کسب آن تنها کافی است مقداری زیر نور خورشید قدم بزنید. در مردان این ویتامین می تواند از میزان مرگ و میز بر اثر سرطان پروستات بکاهد و همچنین میزان تستسترون خون را نیز کنترل می کند. به غیر از خورشید می توانید این ویتامین را در تخم مرغ نیز پیدا کنید.

** منیزیم: این ماده معدنی و ویتامین مهمترین عنصری است که باعث می شود تا استخوان ها محکم و غیرقابل شکست شوند. این ماده معدنی در مردان می تواند از سرطان های مختلف جلوگیری کند و همچنین سلامت کلی بدن را نیز افزایش می دهد. بهترین منبع برای دریافت منیزیم آجیل و تخم کتان است.

عجیب ترین راه ماهیگیری در دنیا

این مراسم هر ساله و تنها یک بار در سال انجام می شود. غالبا این مراسم در ماه 6ام از فصل خشگی برگزار می شود. در این مراسم صدها نفر از سراسر مالی به دور دریاچه"بامبا" جمع می شوند و همه منتظر یک نشانه می مانند.
ماهیگیری یکی از تفریحات سالم و البته هیجان انگیز شناخته می شود. احساس اینکه آیا می توانید ماهی صید کنید یا خیر بسیار جالب خواهد بود.

در برخی از نقاط دنیا اما اصلا به دنبال لذت بردن از این تفریح نیستند. یکی از این مناطق روستایی به نام "بامبا" در شمال مالی است که تنها یکبار در سال اجازه ماهیگیری به ساکنان آن داده می شود. که آن هم باید در یک مراسمی به نام "آنتوگو" انجام شود.

این مراسم هر ساله و تنها یک بار در سال انجام می شود. غالبا این مراسم در ماه 6ام از فصل خشگی برگزار می شود. در این مراسم صدها نفر از سراسر مالی به دور دریاچه"بامبا" جمع می شوند و همه منتظر یک نشانه می مانند.

با دیدن نشانه و یا شنیدن صدای شلیک همه مردم به سمت دریاچه حمله ور می شوند و با استفاده از سبدهای ماهیگیری به جان ماهی های دریاچه می افتند. برخی نیز آن ها در دهانشان نگه می دارند تا محلی برای جمع آوری ماهی ها پیدا کنند.

تمام انی مراسم تقریبا 15 دقیقه به طول می انجامد و با شنیدن صدای شلیک دوم همه دست از ماهیگیری برداشته و از دریاچه خارج می شوند تا سال آینده بار دیگر مراسم را اجرا کنند.

این مراسم باعث میشود تا جمعیت ماهی های دریاچه در یک ربع به کمتر از نصف و گاهی در حد نابودی پیش برود. این مراسم هرساله برگزار می شود و اقداماتی برای ممنوعیت آن انجام نگرفته است.


منبع : باشگاه خبرنگاران

دیگر چیزی از چشم شما پنهان نمی‌ماند

شما می توانید با دانلود نرم افزار   LastActivityView کلیه اقدامات صورت گرفته بر روی رایانه خود را مشاهده کنید.

این نرم افزار نیازی به نصب ندارد.تنها با کلیک بر روی آن تمام جزئیات صورت گرفته را می توانید مشاهده کنید.

دانلود برنامه

با این نرم افزار هیچ فایلی گم نمی‌شود


 با این نرم افزار هیچ فایلی گم نمی‌شود

 در حال حاضر بیشتر افراد از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند و به همین خاطر بیشتر نرم‌افزارهایی که در حال حاضر طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند کاربرد اصلی آن‌ها در سیستم‌ عامل ویندوز است.

شاید بتوان گفت که جست‌وجو و داشتن ابزاری پیشرفته برای این کار در محیط ویندوز برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو در این مطلب به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد تا اگر شما هم از کاربران ویندوز هستید، بتوانید با کمک آن به آسانی فایل‌ های مورد نظر خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن پیدا کنید.

این نرم‌افزار که Everything، نام دارد یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی است که به منظور انجام عملیات جست‌وجو طراحی شده است.

شما با وجود این نرم افزار می‌توانید با خیالی آسوده تمامی فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف در هر مکانی از هارددیسک که دوست داشتید، ذخیره کنید و نگران این مشکل نباشید که فایل‌های خود را گم خواهید کرد. این نرم‌افزار از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای پیاده‌سازی روش‌های مختلف جست‌وجو استفاده می‌کند و همین عامل هم باعث شده است تا عملیات جست‌وجو و پیدا کردن نتیجه‌ای مناسب با کمک این نرم‌افزار به شکلی بسیار بهینه انجام گیرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اگر شما این برنامه را روی یک سیستم نصب کنید و سپس آن رایانه را در یک شبکه محلی قرار دهید، قادر خواهید بود که با استفاده از آن برنامه در شبکه به جست‌وجوی فایل‌های مورد نظر خود بپردازید.

نکته بسیار مهمی که در مورد این نرم‌افزار به چشم می‌خورد، این است که در پیاده‌سازی نرم‌افزار این مورد در نظر گرفته شده است که تمامی حالت‌های مختلفی که برای یک جست‌وجو امکان‌پذیر است، پیش‌بینی شده و مد نظر قرار گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید انواع مختلفی از فیلترها را برای جست‌وجوی خود داشته باشید و در نتیجه انعطاف عمل جست‌وجوی شما بالا خواهد رفت.

از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود در وب‌سایت‌های مختلف یا در فایل‌های حافظه‌های جانبی هم عملیات جست‌وجو را انجام دهید.

جالب این جا است که محدودیتی در تعداد فایل‌های مورد جست‌وجوی شما وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را به سرعت در هر جا که باشند پیدا کنید. علاوه بر این مورد، امکان بسیار جالبی برای جست‌وجو در فایل‌های PDF ،HTML و XML در این نرم‌افزار قرار داده شده است.

همچنین شما می‌توانید با کمک آن از گزینه‌های بسیار متفاوتی برای جست‌وجوی متن‌های شاخص‌دار یا غیر شاخص‌دار استفاده کنید. این نرم‌افـزار می‌توانـد گـزارش بسیـار کاملی از فهرست جست‌وجوهـایی که در سیستـم رایانـه شما در بازه‌های زمانی مختلف انجام شده اسـت، در اختیار شما قرار دهد و به ایـن ترتیـب شما می‌توانیـد بفهمید که کدام یک از فایل‌های شما توسط افراد دیگر دیده شده است.


دانلود برنامه



منبع : باشگاه خبرنگاران