سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.





BluffTitler برای رایانه؛
نرم افزار BluffTitler امکان طراحی 2 بعدی و 3 بعدی متون را با استفاده از افکت‌های پیش فرض در خلق طرح‌هایی زیبا و جذاب کمک می‌کند، شما می‌توانید طرح‌های ساخته شده خود را بر روی تصاویر و فیلم‌ها قرار دهید. همچنین برای زیباتر جلوه دادن طرح خود می‌توانید از داخل نرم افزار نورپردازی را به صورت دستی و اتوماتیک تغییر دهید یا نوع قلم و رنگ آن را از لحاظ زیبایی چندین برابر کنید. البته این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت انیمیشن‌های سه بعدی با افکت‌های ساده اما جذاب را از طریق تایپ کلمات برای شما فراهم می‌سازد.




برای رایانه و اندروید؛
Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات و قابلیت‌های کاربردی فراوان است. این مرورگر سرعت بالایی در بارگذاری صفحات دارد و خاطر محبوبیت، کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ،Opera، سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می‌دانند.




Mozilla Thunderbird؛
امروزه داشتن حداقل یک حساب کاربری Email برای همه ضروری است، چرا که دیگر متداول‌ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس‌ها و اسپم‌ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه‌ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار محسوب می‌شود. Thunderbird در لغت به معنی "مرغ افسانه‌اى موجد رعد و برق" می‌باشد.




یک سپر امنیتی برای رایانه شما؛
اگر بدون اجازه نوار ابزارهایی بر روی مرورگر شما نصب شده، با ورود به سایت‌ها پنجره‌های تبلیغاتی مختلف باز می‌شود، صفحه خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده یا اینکه دائماً با اسپمینگ رو به رو می‌شوید، قطعاً در رایانه شما تروجان‌هایی در حال فعالیت هستند. حال برای اینکه از این سرقت اطلاعات و نفوذ به سیستم جلوگیری کنیم، بهتر است از نرم افزار Loaris Trojan Remover استفاده کنیم. این نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه پیدا کردن بدافزارها، تروجان‌ها، بهینه سازی رایانه و پاکسازی هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل رو به رو می‌کند، می‌تواند خیلی مفید واقع شود. پاکسازی temp و کش‌هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند توسط Loaris Trojan Remover از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار است.




نرم افزاری همه فن حریف؛
پخش کننده فایل‌های صوتی و تصویری مایکروسافت که Windows Media Player نام دارد با اینکه نرم افزار زیبا و دوست داشتنی است اما برای آن‌هایی که از رایانه و یا لپ تاپ خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنند امکانات و قابلیت‌های زیادی ندارد و به مرور زمان برای کاربران آزار دهند می‌شود. همین آزار و اذیت‌هاست که باعث می‌شود کاربران روی به نرم افزارهای حرفه‌ای و پیشرفته بیاورند.




صفحات را با سرعت بالا بارگذاری کنید؛
Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس که برای سیستم عامل‌های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت‌های مرورگر فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است. اگر شما هم از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید حتما مشکل کاهش سرعت گریبان گیر شما شده است، مشکلی که بعد از ساعت‌ها وبگردی به وجود می‌آید و باعث افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می‌شود. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می‌شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو می‌شوید. در این مرورگر این مشکل به طور کلی حل شده است و با بهینه سازی قسمت‌های مختلف، سرعت این مرورگر به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین شما قادر خواهید بود تا تمامی افزونه‌های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.




برای رایانه؛
امروزه اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده است، هر روز از سایت‌های زیادی جهت انجام کارهای روزانه بازدید می‌کنیم. سایت‌هایی که بازدید بیشتری دارند بهترین مکان برای تبلیغ است، درست مثل تبلیغات بنرها در اماکن پر رفت و آمد شهری. یکی از راه‌های تبلیغ در سایت‌ها استفاده از بنرهای فلش و GIF است. بنرهای تبلیغاتی زمانی بازدهی بیشتر و موثرتری خواهند داشت که به شکل زیبا و جذاب طراحی شده باشند تا کاربر را به سمت خود جلب کنند. اما  چطور می‌توانیم خودمان تبدیل به یک طراح حرفه‌ای بنرهای تبلیغاتی شویم؟




اگر رمزعبور اسناد آفیس را از یاد برده‌اید کلیک کنید؛
بسته نرم افزاری آفیس برای حفاظت امنیتی هر چه بیشتر اسناد ذخیره سازی شما، قابلیت رمز گذاری را در نرم افزارهای خود فراهم کرده است. از این رو می‌توانید جهت جلوگیری از سرقت مطالب و مستندات ذخیره سازی خود از دست سارقان برای اسناد خود رمز عبور تعریف کنید، اما گاهی اتفاق می‌افتد که رمز عبوری که برای سند خود تعریف کرده بودیم از یادمان می‌رود! اینجاست که نرم افزار Advanced Office Password Recovery به کمک شما می‌آید تا در کمتر از 10 دقیقه سخت‌ترین و طولانی‌ترین رمزهای عبور را از طریق الگوریتم‌های اتوماتیک برای شما بازیابی کند. شما می‌توانید رمزهای عبور اسناد Word ،Excel ،Access ،Outlook ،Project ،Money ،PowerPoint ،Visio ،Publisher و OneNote را که با نسخه 2.0 تا نسخه 2010 ذخیره شده‌اند را به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بازیابی کنید.




Ace Translator؛
نرم افزار Ace Translator مترجمی است آنلاین که توسط شرکت Acetools عرضه شده است. این مترجم قابلیت ترجمه آنلاین صفحات وب، ایمیل‌ها، گفتگوها را از زبان‌های زنده دنیا به زبان شیرین فارسی را ممکن می‌سازد. Ace Translator قابلیت Copy و Paste و پرینت را برای شما فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانید هر چه سریعتر متن ترجمه شده را در فایل‌های متنی ذخیره کرده و یا آن‌ها را پرینت کنید. از نکات مثبت این نرم افزار می‌توان به حجم کم، پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا و از نکات منفی آن می‌توان به آنلاین بودنش اشاره کرد.




برای رایانه؛
Yandex دارای سرویس‌های مختلفی از قبیل جستجوی عکس، پست مجازی و سرویس جستجوی فیلم می‌باشد. سازندگان و اداره کنندگان این مرورگر معتقدند روزانه ۲۵ میلیون کاربر از صفحه اول این موتور جستجو بازدید می کنند. تمام این آمار مثبت باعث شده است که متخصصان این شرکت را مجاب کند که مرورگر این موتور جستجو را نیز روانه ی بازار کنند، مرورگری مانند مرورگرهای فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و کروم با این تفاوت که دارای ضریب امنیت بالاتری می‌باشد. یکی از اهداف اصلی طراحی مرورگر Yandex توسط روسیه بی نیاز کردن کاربران خود از استفاده از مرورگرهایی مانند کروم است.




برای رایانه؛
وقتی ویندوزی جدید بر روی رایانه نصب می‌کنیم، یک سیستم با سرعت بالا و بدون مشکل داریم اما با گذشت زمان و نصب نرم افزار و بازی‌های متعدد سرعت رایانه کاهش پیدا کرده و با اخطارهای پی در پی رو به رو می‌شویم. به کمک Advanced SystemCare PRO می‌توانید از کاهش سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم خود جلوگیری کنید. ابزارهای دقیق و کاربردی این برنامه هم می‌تواند شما را در تعمیر، بهینه سازی و حفاظت از رایانه کمک شایانی کنند. کارآیی آسان، قدرتمند و البته هوشمند در کنار قابلیت پاک کردن درایوهای هارد، بهینه سازی و پاک سازی رجیستری از قابلیت‌های کلیدی این برنامه است.




به جای نصب مجدد ویندوز؛
تغییر دادن تنظیمات پیش فرض ویندوز، ورود بدافزار، نصب نرم افزارهای ناشناخته همگی می‌توانند عاملی برای بروز مشکل یا کندی سرعت ویندوز شما شوند، بیشتر کاربران برای حل این مشکل اقدام به نصب مجدد ویندوز می‌کنند، اما این کار کمی سخت و دشوار است. اگر ویندوز شما دچار مشکلاتی شده کافی است نرم افزار قدرتمند Windows Repair را نصب کنید، این نرم افزار می‌تواند مشکلات شناخته شده ویندوز را که شامل مشکلاتی همچون خطاهای رجیستری، مجوز دسترسی فایل‌ها، تنظیمات اینترنت اکسپلورر، به روز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و کلی مشکلات دیگر را برطرف کرده و باعث افزایش سرعت ویندوز شما شود. همچنین می‌توانید با این برنامه تنظیمات پیش فرض ویندوز را که تغییر داده‌اید را به راحتی برگردانید. از قابلیت‌های کلیدی این برنامه می‌توان به سرعت بالا در حل مشکلات، قابلیت تعمیر بخش‌های مختلف ویندوز، تعمیر رجیستری به صورت اتوماتیک و ... اشاره کرد.




برای رایانه؛
پوسته‌های ویندوز هفت و هشت با فرمت Themepack می‌باشند که مجموعه‌ای تصاویر به همراه رنگ‌هایی خاص دارند، این تصاویر به صورت زمان بندی شده هستند و هر چند دقیقه یکبار عوض می‌شوند که این کار باعث می‌شود تا محیط دسکتاپ شما یک نواخت نباشد. Community Showcase: Aqua theme یک پوسته زیبا و جذاب با 21 تصویر زمینه زیباست که از سوی شرکت مایکروسافت عرضه شده است. این پوسته که برای ویندورهای هفت و هشت بوده، تصاویری متفاوت را به رایانه شما می‌آورد. رنگ‌های موجود در این پوسته، رنگ‌هایی شاد هستند که محیط دسکتاپ رایانه شما را دگرگون خواهند کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویری که در این پوسته بکار رفته‌اند را ببینید.




اگر در ویدئو کنفرانس ها توجه کرده باشید برای تشریح مسائل و آموزش های مختلف از یک چوب دستی برای نشان دادن محل دقیق استقاده می کنند، ولی این روش وقت گیر و غیر موثر است، شما می توانید با نصب این نرم افزار PointerStick اشاره گر ماوس رایانه خود را به یک چوب دستی آموزشی و کاربردی برای کنفرانس ها تبدیل کنید. در واقع نرم افزار معرفی شده اندازه اشاره گر ماوس رایانه شما را به اندازه یک چوب دستی بزرگ می کند، البته شما می توانید از بین طرح ها و سبک های مختلف چوب دستی، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان سفارشی سازی طرح و رنگ اشاره گر، رابط کاربری ساده، سازگاری با اکثر ویندوزها و ... اشاره کرد.




ارتباطی سریع بین گوشی و رایانه؛
LocalAPK نرم افزاری برای مدیریت و سازماندهی فایل‌های APK بر روی رایانه است. فایل‌های APK فرمت فایل‌های نصبی نرم افزارها و بازی‌های سیستم عامل اندروید است. توانایی LocalAPK فقط به مدیریت و سازماندهی این دست فایل‌ها ختم نمی‌شود بلکه می‌توانید نرم افزارها و بازی‌ها را برای به روز رسانی به نسخه جدید انتخاب کنید یا اگر نام برنامه‌ای تغییر کرده آن را با نام Play Store name تطبیق دهید، فایل‌هایی که پشتیبانی و یا رده خارج شده‌اند را پاک کنید، برای انتقال سریع و آسان فایل‌های APK به دستگاه اندرویدی خود از QR کد استفاده کنید، ادغام APK Shell Extension با ویندوز اکسپلورر جهت سهولت در کار و کلی کارآیی دیگر می‌باشد.




سه، دو، یک، حرکت...
نرم افزار Magisto Video Editor & Maker یک ابزاری رایگان، پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین فیلم در گوشی و تبلت اندرویدی است. کافیست تصاویر و فیلم‌های ثبت شده خود را وارد برنامه کنید و سپس باقی کارها را به آن بسپارید، بعد در سریعترین زمان خواهید دید که این برنامه با استفاده از افکت‌ها و آهنگ‌های زیبا، ویدئوهای جذابی را خلق کرده که می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید و یا برای مرور در آینده در گوشی یا تبلت اندرویدی خود ذخیره کنید. ناگفته نماند که Magisto Video Editor & Maker جزو یکی از بهترین نرم افزارهای سال 2013 به انتخاب گوگل بوده است.




CCleaner برای اندروید؛
بدون شک همه کاربران سیستم عامل ویندوز نام نرم افزار محبوب CCleaner را شنیده‌اند، نرم افزاری که با حذف فایل‌های بیهوده، سرعت ویندوز را چندین برابر می‌کند. نسخه‌هایی از این نرم افزار را در دریچه برای رایانه معرفی کرده‌ایم اما حال قصد داریم نسخه اندرویدی این نرم افزار را برای شما معرفی کنیم.



ویژه اندرویدی ها؛
همان گونه که می دانید هر بیماری علائم و شرایط خاص خود را دارد و دارو ها هم نسبت به بیماری ها تجویز می شوند، نرم افزار "مرجع دارو و بیماری" یکی از قدرتمندترین برنامه های ایرانی در زمینه دارو شناسی و تشخیص علائم بیماری ها است در حال حاضر در برنامه اطلاعات 720 قلم دارو و 200 بیماری گنجانده شده است، همچنین می توانید با جستجوی کلمه کلیدی و علائم مورد نظر در به اطلاعات مفیدی برسید. اطلاعات بیماری شامل:شرح بیماری، علایم‌ شایع‌، علل‌، عوامل تشدید کننده بیماری، پیشگیری‌، عواقب‌ مورد انتظار، عوارض‌ احتمالی‌، درمان‌، اصول‌ کلی، داروها، فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری، رژیم‌ غذایی و درچه شرایطی باید به پزشک مراجعه کرد. همچنین اطلاعات دارویی شامل مواردی چون: موارد مصرف، مکانیسم، هشدار، عوارض، نکات، میزان مصرف و ... است. تو جه داشته باشید که برنامه فقط می تواند نقش اطلاع رسانی را داشته باشد و مسئولیت استفاده از آن به عهده خود کاربر است.

 



ویژه اندرویدی ها؛
یوگا یکی از بهترین ورزش های تخصصی در افزایش آرامش و استفاده بهتر از ویژگی های جسمانی و روانی است، این ورزش ریشه در کشور هند دارد و در نرم افزار "یوگا" 24 حرکت مهم و تاثیرگذار برای چربی سوزی گنجانده شده است، با تغذیه صحیح و استفاده از آموزش های نرم افزار می توانید به صورت چشمگیری چربی های بدن خود را کاهش دهید یا این که لاغر شوید. در این برنامه، حرکات با تصویر به همراه توضیحی مختصر ارائه گردیده است، تا در انجام آن ها دچار مشکل نشوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به اینترنت در محیط برنامه، آموزش تصویری حرکات به همراه توضیحات مرتبط، استفاده از تمرین های تخصصی و ... اشاره کرد.

 



برای اندروید؛
بعد از ساخته شدن نرم افزارهایی برای باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت، این بار نوبت استفاده از نرم افزاری است که می تواند با تشخیص صدا و رمز تعیین شده توسط شما قفل گوشی یا تبلت اندرویدی شما را باز کند، ولی این نرم افزار Voice Unlocker برای شوخی ساخته نشده است و عملکرد آن در آزمایش های مختلفی به تایید رسیده است، از نرم افزار معرفی شده می توان برای افزایش لایه های امنیتی موجود در گوشی بهره برد، به صورتی که علاوه بر رمز عددی یا الگویی که تعیین کرده اید می توانید یک رمز صوتی هم تعیین کنید تا با گفتن رمز صوتی تعیین شده قفل باز شود تا به مرحله بعد هدایت شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ایمن، قابلیت استفاده به عنوان قفل مکمل، پشتیبانی از اکثر گوشی های اندرویدی و ... اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛
بعضی از افراد عادت دارند قبل از انجام کار خاص یا در مراسم های مختلف فال بگیرند، فال انبیاء یکی از رایج ترین فال های موجود است که بسیار از افراد به آن اعتقاد دارند و طبق گفته ی فال عمل می کنند. هم اکنون می توانید اپلیکیشن کاملا رایگان فال انبیاء را با حجمی بسیار پایین از سایت باشگاه خبرنگران دانلود کنید، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا فال گرفته شده را از طریق پیامک، شبکه های اجتماعی و برنامه های ارتباطی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از انتقال به کارت حافظه جانبی، دسترسی به اینترنت در محیط برنامه، رابط کاربری فوق العاده زیبا و ... اشاره کرد.

 



ویژه اندرویدی ها؛
آیا از زندگی خانوادگی خود راضی هستید؟، آیا فرزندتان از شما فاصله گرفته است؟، در هنگام ملاقات با خانواده ی همسرتان دچار استرس می شوید؟ برای داشتن یک خانواده خوشبخت و شاد نیازی به انجام کارهای خارق العاده و سخت نیست، بلکه فقط باید به اصولی ساده و منطقی عمل کنید تا خانواده ای خوشبخت داشته باشید. نرم افزار "خانواده خوشبخت" هر آن چه را که شما برای داشتن یک خانواده خوشبخت از تمامی لحاظ نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. پس از استفاده از نرم افزار و عمل کردن به توصیه های آن متوجه خواهید شد، که می توان با رعایت چند نکته ساده هم یک خانواده خوشبخت داشت. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فوق العاده زیبا، موضوع بندی تخصصی و کاربردی، استفاده از منابع مناسب و ... اشاره کرد.

 



ویژه اندرویدی ها؛
حوادث و اتفاقات ناگوار هر لحظه ممکن است سراغ ما و یا عزیزان و اطرافیانمان بیاید، در چنین مواقعی داشتن اطلاعات کافی و اتخاذ تدابیر موقت برای حفظ سلامتی و نجات مصدومان و مجروحان و یا کسانی که به طور ناگهانی به یک بیماری دچار می شوند، حائز اهمیت است. آن چه که در این مرحله اهمیت دارد، داشتن اطلاعات اولیه کمک رسانی و راه های صحیح کمک به مجروحان و مصدومان است که متاسفانه بیشتر ما از این اطلاعات بی بهره ایم و در مواقع حادثه خود را گم می کنیم و نمی دانیم که چه کار کنیم و از این رو ممکن است جان حادثه دیده با خطر جدی رو به رو شود. این برنامه "کمک های اولیه" حاوی مطالب تقریبا کامل در مورد کمک های اولیه ای است که می توانید به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

 



ویژه اندرویدی ها؛
با ایجاد تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود می توانیم نقش زیادی در حفظ محیط زیست مان داشته باشیم. "داروگ" تلاش خواهد کرد تا با آموزش ترفندها و کارهای ساده و در عین حال تاثیرگذار به داشتن طبیعت زیباتر و سلامت تر کمک کند. در برنامه معرفی شده فعلا کمپینی برای روز بدون پلاستیک ایجاد شده است، در این کمپین راه های استفاده صحیح از طبیعت، راه های بازیافت و جمع آوری پلاستیک ها، استفاده بهتر از پلاستیک ها و ... به صورت کامل تشریح شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ثبت اطلاعات کاربری شما برای ایجاد نمودارهای تکمیلی، گرافیک و رابط کاربری زیبا، آموزش روش های آشتی با طبیعت و ... اشاره کرد.

 



ویژه اندرویدی ها؛
حتما شما هم با شماره های مختلف پلاک ماشین مواجه شده اید و احیانا کنجکاو هم شده اید تا بدانید ماشین مورد نظر برای کدام استان و شهر کشورمان است. این نرم افزار "پلاک کجاست؟" با امکان جستجو بر اساس کد و حرف به شما کمک می کند تا نام شهر را پیدا کنید. روش کاری نرم افزار به این گونه است که شما در ابتدا کد دو رقمی سمت راست پلاک را وارد می کنید، سپس برنامه نام استان را نشان می دهد و می گوید که حروف به کار رفته در شماره مد نظر برای کدام منطقه یا شهر آن استان است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سهولت در وارد کردن کد مورد نظر، رابط کاربری زیبا و کاربردی، ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد اشاره کرد.

 



برای اندروید؛
این والپیپیر یکی از زیباترین پس زمینه های زنده دنیا به شمار می رود که می تواند تلفن هوشمند شما را زیبا و جذاب نشان دهد. از ویژگی های این والپیپیر می توان به دارا بودن ثانیه نیز اشاره کرد این برنامه از چندین ساعت تشکیل شده که شما را به عصر جدید و فناوری می برد. در این تصویر زمینه زنده علاوه بر نمایش ساعت تاریخ را نیز به شما نشان می دهد که خود این یکی از نقاط قوت این نرم افزار است. این تصویر زمینه که به تازگی در گوگل پلی منشر شده است جز پر طرفدارترین برنامه ها شناخته شده است که این بار دریچه این را در اختیار شما قرار داده است.




برای اندروید؛
 شما با استفاده از این نرم افزار به خوبی هر چه تمام تر به تمامی فایل ها و برنامه های گوشی خود دسترسی کامل داشته باشید. از ویژگی جالب این نرم افزار می توان به دسترسی سریع و کامل داشتن امکان باز کردن فایل های زیپ و یا درست کردن فایل های زیپ اشاره کرد. این نرم افزار که به تازگی نسخه جدیدش در گوگل پلی منتشر شده است امتیاز 4.5 را از 5 به خود اختصاص داده است.




برای اندروید؛
این نرم افزار به گونه ای است که تمامی نمادها و همچنین نام کاشف آن مواد و مولکول ها را به شما نمایش میدهد. این برنامه یک ابزار پرکاربرد برای شیمی دان ها و مهندسین شیمی است که از ویژگی های زیادی بر خوردار است. ار ویژگی های این برنامه می توان به معرفی کاشفان عناصر همراه با عکس، نمایش کامل اطلاعات عناصر اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛
همه ما گاهی نیاز پیدا می کنیم که به دلایل خاص به برخی از بیمارستان ها مراجعه کنیم، گاهی فقط اسم بیمارستان را می دانیم و گاهی فقط بخشی که به آن نیاز داریم، در این برنامه "بانک اطلاعاتی بیمارستان های کشور" کاربردی شما لیست کلیه بیمارستان های سراسر کشور را بدون نیاز به اینترنت و کاملا آفلاین در اختیار خواهید داشت. کلیه بیمارستان ها نسبت به اطلاعاتی مانند: بر حسب استان و شهر و غیره در بین آن ها به جستجو بپردازید، سازمان متبوع، فعالیت، تخصص، تخت فعال، بخش های بستری، بخش های ستاره دار، بخش های پاراکلینیک، بخش های درمانگاهی، آدرس، تلفن، سایت و ... گنجانده شده اند. اطلاعات برخی بیمارستان ها ناقص است، که در آپدیت های بعدی آن ها را رفع خواهند شد.

 



ویژه اندروید
نرم افزار ارزلایو یک نرم افزار بسیار سبک و کاربردی می باشد که بصورت آنلاین و لحظه به لحظه قیمت های ارز و سکه به نمایش می گذارد و می توانید از آخرین اخبار دنیای ارز و سکه با خبر شوید.این نرم افزار به کسانی که علاقه به بازار ارز و سکه داردند توصیه می شود.

yjc.ir



این ترم چند می شوید؟
نرم افزاری برای همه دانش آموزان و آن دسته از دوستانی که دوست دارند معدل خود را محاسبه کنند و یا از قبل می خواهند برای خواندن و بالا بردن معدل خود برنامه ریزی کنند این نرم افزار به خوبی می تواند به آنها کمک کند و معدل درس های انتخابی خود را بدست آورند برای دانلود این نرم افزار می توانید آن را از ادامه دانلود کنند.

yjc.ir



برای IOS؛
تماشای آسمان و به ویژه ستارگان زیبایی های خاص خود را دارد و می تواند آرامشی باورنکردنی را به هر فردی هدیه دهد. نرم افزار Star Tracker بهترین برنامه آموزشی در 31 کشور جهان معرفی شده است و محیطی تعاملی و تخیلی از آسمان، صورت های فلکی، موقعیت اجرام آسمانی، کهکشان ها، ستاره ها و ... را فراهم می کند، پس می توانید با نصب اپلیکیشن معرفی شده، تمام آسمان را به همراه جزئیات کامل در گوشی خود داشته باشید، بدون این که هزینه ای برای خرید تلسکوپ پرداخت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قطب نمای سه بعدی به همراه جستجوی موقعیت، قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی، وجود 8000 ستاره در محیط برنامه و ... اشاره کرد.