سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

معرفی گوشی لنوو Vibe X

  تلفن هوشمند جدیدی از لنوو با نمایشگر 1080p و چیپ اسنپدرگون ۸۰۰


Vibe Z: تلفن هوشمند جدیدی از لنوو با نمایشگر 1080p و چیپ اسنپدرگون ۸۰۰

لنوو در نمایشگاه برلین Vibe X را معرفی کرد و حالا با Z یک عضو دوم به خانواده وایب اضافه کرده.

بدنه فلزی، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدرگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، و گرافیک آدرنو ۳۳۰ از مشخصات اصلی این تلفن هستند و اندروید ۴.۲.۲ روز دستگاه نصب شده.


در پشت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED قرار دارد و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی است. ضخامت کل این مجموعه تنها ۶.۹ میلیمتر است.

لنوو می گوید برنامه به روز رسانی این دستگاه به اندروید ۴.۴ را نیز دارد ولی هنوز زمان و مناطق عرضه محصول اعلام نشده. البته گفته می شود که با یک محصول جهانی روبرو هستیم، نه فقط مختص یک یا چند منطقه.

ایسوس و معرفی باریک ترین درایو نوری دنیا

ایسوس و معرفی باریک ترین درایو نوری دنیا



درایو نوری 08U5S-U ساخت ایسوس، عنوان باریک‌ترین دیسک خوان دنیا را به خود اختصاص داده و تنها ۱۲ میلیمتر ضخامت و ۲۵۵ گرم وزن دارد. بدنه آن بر اساس الگوی Zen طراحی شده که پیش از این در اولترابوک‌ های سری Zenbook ایسوس استفاده شده بود. در ساختار آن نیز از پایه های نگهدارنده مخفی استفاده شده که امکان کاهش حجم و افزایش قدرت حمل دستگاه را فراهم می‌کنند و از این طریق دستگاه می‌تواند به صورت عمودی و افقی استفاده شود.


این درایو نوری از ویژگی های امنیتی نیز بهره برده و در دو سطح به حفاظت از داده ها می پردازد. این ویژگی‌ها شامل کنترل رمز عبور و رمزگذاری ۲۵۶ بیتی با قابلیت کدگذاری نام فایل ها است.

عکس گیم پد ساخت شرکت لاجیتک برای آیفون لو رفت

عکس گیم پد ساخت شرکت لاجیتک برای آیفون لو رفت



یک سکوت داریم و یک جنجال لو دهندگان؛ گاهی جار و جنجال برای هیچ است و گاهی هم رونمایی غیر رسمی از محصولات جدید و جذاب. محصول جدید و جذاب وقتی سر گرم کننده هم باشد همه چیز تمام می شود.


چند ساعت پیش حساب توییتر evleaks عکسی از یک گیم پد مخصوص آیفون منتشر کرد که در بالا مشاهده می کنید. بعد از اعلام پشتیبانی سیستم عامل iOS 7 از کنترلرهای بازی تولید کنندگان بسیاری به صرافت ساخت دستگاه هایی برای استفاده از APIهای جدید افتادند.


در همین راستا چندی پیش شرکت ClamCase از محصول خود با نام GameCase پرده برداشت که یک کنترلر برای آیپد و آیفون بود. حالا هم عکس این گیم پد از شرکت Logitech، که فعلاً اطلاع دیگری از آن نداریم و معلوم نیست کی و با چه قیمتی به بازار خواهد آمد.

تمام مجوزها برای خصوصی شد Dell صادر شد

تمام مجوزها برای خصوصی شد Dell صادر شد



شرکت Dell طی اعلامیه ای خبر از دریافت تمان مجوزهای قانونی لازم برای خصوصی شدن داد و حالا مایکل دل و گروه سرمایه گذاری Lake Partners می توانند کار به پایان برسانند.

با پرداخت مبلغ ۲۵ میلیارد دلار (تا آخر همین ماه)، شاهد این خواهیم بود که مسیر خصوصی سازی دل تا پایان فصل سوم سال مالی ۲۰۱۴، طی خواهد شد و در این میان مایکل دل با ۷۵ سهام،‌ بزرگترین برنده است و می تواند شرکتش را از چنگ سهامدارن بیرون بکشد.

آقای دل انتظار دارد با خصوصی کردن شرکت، بتواند جریان نوآوری را دوباره برقرار کند و در سه بازار پی سی، تبلت و خدمات تجاری فعال ظاهر شود تا به این شکل دوران جدید شرکت دل آغاز گردد. باید دید در این مسیر موفق خواهد بود یا خیر.