سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

ضریب نفوذ تلفن های هوشمند در کدام کشورها بیشتر است؟

ضریب نفوذ تلفن های هوشمند در کدام کشورها بیشتر است؟


ضریب نفوذ تلفن های هوشمند در کدام کشورها بیشتر است؟

اغلب اوقات هنگامی که صحبت از ضریب نفوذ می شود، همه به فکر موبایل و تلفن ثابت می افتند. اما با توجه به گسترش روز افزون اسمارت فون ها و رقابت سنگین میان شرکت های تولید کننده، بد نیست نگاهی به بیشترین استفاده از تلفن هوشمند در کشورهای مختلف داشته باشیم.

در امارات متحده عربی از هر ۴ نفر، ۳ نفرشان صاحب اسمارت فون هستند. و به این ترتیب این کشور صاحب رتبه اول نفوذ اسمارت فون در جهان است. پس از امارات متحده، کره جنوبی، عربستان سعودی و سنگاپور در رده های بعدی ایستاده اند.

با اینکه ضریب نفوذ ۶۲.۲ درصدی تلفن هوشمند در انگلیس، این کشور را در مقام نهم دنیا قرار داده؛ اما آمریکا با ضریب نفوذ ۵۶.۴ درصد نتوانسته جایگاهی بهتر از مقام سیزدهم به دست آورد. این اطلاعات بر اساس گزارش Our Mobile Planet گوگل در خصوص سه ماهه اول ۲۰۱۳ منتشر شده اند.

چارت زیر، ۱۵ کشور برتر دنیا را از نظر ضریب نفوذ اینترنت نشان می دهد.

درختی در ژاپن با قدمتی عجیب

درختان دارای گونه های بسیار زیادی می باشند اما در بین گونه های معمولی گونه هایی کمی عجیب و غریب هم یافت می شود. "بونسای" یکی از انواع درختان است که در ژاپن رشد کرده و به درختان مینیاتوری نیز شهرت دارند. این درختان دارای شکلی مشابه با درختان بزرگ اما در اندازه ای بسیار کوچک هستند.

درختی در ژاپن با قدمتی عجیب (عکس)

یک درخت بونسای ژاپنی این روزها در موزه ای در آمریکا به نمایش گذاشته شده است که در سال 1625 کاشته شده است. این درخت که شکلی بسیار جالب و تازه دارد این روزها نزدیک به 388 سال سن دارد و حوادث بزرگی را در دنیا مشاهده کرده است.

درختی در ژاپن با قدمتی عجیب (عکس)

این بونسای که به نظر درختی بسیار جوان است در سال 1945 در شهر هیروشیما بود و موجود زنده ای است که توانسته از این فاجعه بزرگ جان سالم بدر برده و به حیات خود ادامه دهد. این درخت در آن زمان در خانه خانواده ای بود که پس از انفجار بمب همه آن ها کشته شدند.

این درخت که هم از نظر سنی و هم عجایب یکی از متفاوت ترین درختان دنیاست در سال 1976 در طی مراسمی به دولت امریکا اهدا شد و ان ها نیز این درخت را برای نمایش به موزه ارسال کردند. این درخت این روزها در شرایط خوبی به سر می برد.

کنسروی که 12 نوع غذا در خود جای داده است

کنسروی که 12 نوع غذا در خود جای داده است (+عکس)

کنسروهای غذایی این روزها در دنیا به میزان زیادی تولید می شود و انسان ها به میزان زیادی از آن استفاده می کنند. کنسروها غالبا خوراکی هایی هستند که مدت طولانی سالم می مانند و ساده هستند همچنین نمی توانید کنسروی پیدا کنید که 2 غذا را کنار هم قرار داده باشد.

 "کریس گودفری" طراحی است که دست به کاری جالب زده و کنسروی عجیب را ابداع کرده است. این طراح توانسته کنسروی بسازد که 12 غذای مختلف و کامل را در کنار هم قرار داده است و هر کدام طعمی جداگانه دارند.

کنسروی که 12 نوع غذا در خود جای داده است (+عکس)

 این فرد هدفش از این کار اینگونه بیان کرده است که: کنسروها غالبا از غذاهای ساده ای هستند که سالم باشند اما گاهی شاید افرادی دوست داشته باشند غذاهای مختلف و لوکسی بخورند ولی به راحتی در اختیارشان نیست یا خیلی گران هستند. این کنسرو به این افراد اجازه می دهد تا به خواسته خود برسند.

کنسروی که 12 نوع غذا در خود جای داده است (+عکس)

این طراح از 12 غذای لوکس و مختلف به میزان یکسان در این کنسرو قرار داده است و قوطی آن نیز بسیار ساده طراحی شده است. از مهمترین غذاهایی که در این کنسرو قرار دارد می توان به بهترین پنیر های دنیا، قارچ های سوخاری به همراه گوشت، کیک های مختلف با طعم های خوشمزه و ... اشاره کرد.

کنسروی که 12 نوع غذا در خود جای داده است (+عکس)

 
منبع : باشگاه خبرنگاران

داستان جالب

 

یکی از دبیرستان های تهران هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که:
”شجاعت یعنی چه؟”
محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود :
” شجاعت یعنی این ”
و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته یود !
اما برگه ی آن جوان دست به دست بین دبیران گشته بود و همه به اتفاق و بدون …استثنا به ورقه سفید او نمره ۲۰ دادند
فکر میکنید اون دانش آموز چه کسی می تونست باشه؟
.
!!!دکتر علی شریعتی!!!

هندوانه عجیب

وی بیان کرد: ۴۰ عدد هندوانه شبیه کدو از ده عدد بوته برداشت شده است.

هندوانه‌ای شبیه کدو در روستای جیلو از توابع بخش مرکزی در هفت کیلومتری مسجد چوبی نیشابور برداشت شد.

ابوالفضل خاکزادی نوجوان کشاورزی که این هندوانه عجیب‌الخلقه را برداشت کرده است اظهارکرد: برداشت این هندوانه صد درصد اتفاقی بوده است و هیچ‌‌گونه بذر خاصی کاشته نشده است.


هندوانه به این عجیبی دیده بودین ؟! (عکس)

وی بیان داشت: این هندوانه دارای پوستی زردرنگ است که در نگاه اول دقیقا شبیه کدو است اما پس از بریدن به‌جای کدو در داخل آن هندوانه‌ای قرمز‌رنگ با دانه‌هایی سیاه و مزه‌ای بسیار شیرین مشاهده می‌شود.

خاکزادی افزود: شکل ظاهری بوته این هندوانه هیچ فرقی با هندوانه‌های معمولی ندارد و فقط رنگ بوته آن کمی روشن‌تر است.

وی بیان کرد: ۴۰ عدد هندوانه شبیه کدو از ده عدد بوته برداشت شده است.

هندوانه به این عجیبی دیده بودین ؟! (عکس)

منبع : تکناز