سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

پوشش بدنه پشتی LG G Flex



امروز شرکت ال جی تلفن خمیده و از پیش لو رفته جی فلکس را رسما معرفی کرد تا لااقل ذکر فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی آن را خودش بر عهده بگیرد. هر چند هنوز اظهار نظری درباره اینکه آیا مدل بین المللی این دستگاه هم مشخصات مشابه خواهد داشت نشده ولی آنچه به دست کره ای ها می رسد از اندروید ۴.۲.۲ جیلی بیلی استفاده می کند.

اما شاید از نظر خیلی ها ارزشمندترین ویژگی این تلفن، خمیده بودنِ آن نباشد؛ ال جی در اعلامیه معرفی جی فلکس به قابلیتی اشاره کرده که سال ها است آرزوی کاربران است: بدنه این دستگاه نیز مثل هر بدنه دیگری خط و خش می افتد ولی خودش ظرف چند دقیقه بافت آسیب دیده را ترمیم کرده و به روز اول بر می گردد.

ال جی نام این فناوری را به تقلید از فیلم X-Men، وُلورین (Wolverin) اسم گذاشته تا همان حس را القا کند. نظر شما درباره این قابلیت جدید چیست؟

تبلیغ جدید سامسونگ


تبلیغ جدید سامسونگ به دنبال اثبات طبیعی بودن استفاده از تلفن هوشمند با نمایشگر خمیده

امروز صبح ال جی اولین اسمارت فون با نمایشگر خمیده خود را با نام G Flex به طور رسمی در کره رونمایی کرد. و به شکل جالبی تنها چند ساعت پس از آن، سامسونگ اولین تبلیغ رسمی گلکسی راند را منتشر نمود. گلکسی راند اسمارت فون منحنی سامسونگ است که عنوان اولین اسمارت فون صفحه خمیده دنیا را در اختیار دارد.

در این تبلیغ علاوه بر اشاره هایی بر جزئیات این تلفن هوشمند، سامسونگ مجموعه ای از چیزهای خمیده موجود در اطراف مان (همچون دست کودک، تخم مرغ، لیمو، آواکادو و ماتروشکا ) را هم به نمایش گذارده است.

به نظر می رسد هدف سامسونگ از نمایش چنین اشیائی آن بوده که نشان دهد نمایشگر خمیده و کار با آن یک فرآیند کاملا طبیعی در دنیای انسانی است... و از این طریق نتیجه بگیرد که گلکسی راند تنها یک نسخه عجیب و غریب از گلکسی نوت ۳ نیست!