سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

معرفی

با عرض سلام و خیر مقدم خدمت همه دوستان عزیز و همراهان گرامی .


خیلی خوشحالم از اینکه از وبلاگ من دیدن میکنید .


این وبلاگ را بیشتر برای اطلاع رسانی دوستان از خبر های جدید که به دستم میرسه و از اینکه دوست دارم به شما دوستان هم خبر دهم تا اینکه نسب به برخی مسائل روز باخبر شوید ایجاد کردم


اسم این وبلاگ بخاطر نام روستای من هستش روستایی که بسیار زیبا سرسبز و پر از مکان های دیدنی همراه با مردمان خونگرم و مهمان نوازش هست .

اسم این روستا برگرفته از 2 کلمه سی و درکا تشکیل شده است که کلمه سی به معنای کوه و درکا به معنای رودخانه و از آنجائیکه این روستا در بین کوه و رودخانه واقع شده است به این نام یعنی سیادرکا نام گذاری شده است . این روستا دارای مقبره سیدی بزرگ بنام آقا سید خلیل که مشهور است به خلیل کلا که در آن مکان ، قبر های زیادی از اهالی این روستا در آن خفته اند .

این روستا دارای یک چشمه گورا میباشد که آب آن را از طریق لوله کشی به داخل روستا آورده اند و همچنین این روستا یک سقا تالار قدیمی دارد که از دوره پدر بزرگان ما باقی مانده است .

این روستا دارای یه مجتمع  بسیار بزرگ پرورش مرغ به مساحت 1130 هکتار می باشد که تولید انواع مرغ مادر اجداد و گوشتی را شامل میشود .

خب انشااله در ادامه بیشتر در مورد این روستا برایتان صحبت می کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:24

سلام
ممنونم از این وبلاگی که درست کردید امید وارم همیشه موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد