سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

واژه نامه لغات مازندرانی

سلام دوستان عزیز امروز می خوام یک سایت بهتون معرفی کنم که تمام کلمات مازندرانی همراه با واژه نامه در داخلش موجود هستش و کسانی که به زبان شیرین مازندرانی علاقه دارن میتونن به این سایت سری بزنن . برای وارد شدن به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید .


نظر یادتون نره

واژه نامه زبان مازندرانی

نظرات 1 + ارسال نظر
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 http://www.harikandeh.blogsky.com

با سلام
محمد عزیز بنده از بازدیدکنندگان همیشگی شما هستم و اگر کامنت نمی زارم دلیل بر عدم بازدید نیست بنده با وجود اینکه در بندر عباس زندگی می کنم خیلی کنجکاو اطلاعات و اخبار اونجا هستم . و این را بدان هستم باهات و همیشه به شما سر می زنم

صواحی ککلی طلای ونگه
سپیده سر بزو صدای زنگه
پرس خار خار بوین همه خداشه
همه جا ویندنی خدای رنگه

سلام حمزه جان

ممنون از لطفت خیلی خوشحالم میکنی از اینکه به وبلاگم نظری میندازی
پس بندرعباس زندگی میکنی . امید وارم موفق باشی و شعر هات هم واقعا قشنگ هستن .
امید وارم همیشه در مراحل زندگی پیشرفت کنی .
یا حق . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد