سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

Raspberry Pi

فروش بیش از یک میلیون Raspberry Pi تا کنون



باز هم گزارش ها درباره یکی دیگر از محصولات نوپای دنیای دیجیتال به میدان آمده اند و این بار خبر از موفقیت کامپیوتر لینوکسی ۳۵ دلاری رسپبری پی دارند. اگر به خاطر داشته باشید، این کامپیوتر کوچک تنها طی ۲۴ ساعت پیش فروش محصول خود را به پایان رساند. و البته عرضه آن به دلیل مشکلات تولید و توزیع، با تاخیر روبرو شد. اما با شروع عرضه آن در آوریل ۲۰۱۲، رسپبری پی بالاخره توانست به رکوردهای تازه ای دست یابد.


این شرکت هفته جاری را برای اعلام میزان موفقیت خود انتخاب کرده و می گوید یکی از دو توزیع کننده عمده رسپبری تا کنون به تنهایی نیم میلیون دستگاه از این گجت جذاب را به فروش رسانده است.

بنیاد رسپبری پی در سایت خود نوشته است:

Premier Farnell تنها یکی از دو توزیع کننده رسمی محصولات ما است. و تا کنون هیچ اطلاعات به روزی از توزیع کننده دوم (RS Components) در اختیار نداریم. اما منابع پرمیر فرنل می گویند احتمالا تا کنون بیش از یک میلیون رسپبری پای در دنیا به فروش رفته است.

اکنون این مینی کامپیوتر جمع و جور به دلیل قیمت بسیار مناسب و همچنین قابلیت هک پذیری بالا، تبدیل به یکی از گزینه های محبوب بسیاری از کاربران حرفه ای شده است. به گونه ای که بنیاد رسپبری پی ماه گذشته سایت Pi Store را برای عرضه و اشتراک گذاری اپلیکیشن های نوشته شده برای این کامپیوتر، راه اندازی کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد