سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

مشخصات و عکس های رسمی LG G2 منتشر شد

مشخصات و عکس های رسمی LG G2 منتشر شد


مشخصات و عکس های رسمی LG G2 منتشر شد
سر انجام ال جی G2 را معرفی کرد. پرچمدار سال ۲۰۱۳ این شرکت مشخصات برجسته ای دارد که در اینجا به موارد اصل آن می پردازیم:

ابعاد: ۱۳۸.۵ در ۷۰.۹ در ۸.۹ میلیمتر
وزن: ۱۴۳ گرم
رنگ:  سفید و مشکی
نمایشگر: ۵.۲ اینچی با کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۴۲۳ پیکسل٬ حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت
چیپ: اسنپدرگون ۸۰۰ با ۴ هسته ۲.۲۶ گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو ۳۳۰
رم: ۲ گیگابایت از نوع LPDDR3 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز
حافظه داخلی: ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت
دوربین: ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS در عقب / ۲ مگاپیکسلی در جلو
باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر
سیستم عامل: اندروید

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 امروز فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم خداوند بهترین عیدی ها رو که به بهترین بنده هاش میده، بهتون بده.

سلام دوست گرامی عذر خواهی میکنم من خیلی وقت بود به خاطر مسائل کاری نتونستم وبلاگم رو چک کنم . اگه زود چک میکردم حتما بهت رای میدادم . انشااله موفق باشید .

کوزت جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 http://www.koozet.com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
من چند وقته یه سایت تفریحی زدم که بیشتر تو اون داستان ارسال میکنم میخواستم اگه مایل به تبادل لینک با ما بودید ما را با نام (( سایت تفریحی کوزت )) یا (( داستان های عاشقانه )) لینک کنید و بهمون خبر بدید که با چه اسمی شما را لینک کنیم
حتما بهم سر بزن و بگو
یه نگای هم به سایت بنداز و اگه نظزی داری بهم بگو
راستی اینم بگم که تالار سایت (( انجمن سایت )) را تازه راه اندازی کردم اگه خواستی و تونستی بیا و بگو در چه قسمتی میتونی فعالیت کنی تا ناظم یا مدیر اون قسمتت کنم اگه هم انجمنی هم که خواستی نبود بگو تا ایجادش کنم ( کلا تازه تاسیسه ها بهم نخندیا )

سلام دوست عزیز خوشحالم که به وبلاگ من هم سری زدید . بنده بخاطر مسائل کاری نتونستم چند وقتی وبلاگم رو چک کنم . و الان دارم این نظر رو میخونم حتما آدرس شما رو هم لینک میکنم با نام سایت تفریحی کوزت . به انجمن شما هم حتما سر میزنم و از کمک دریغ نمیکنم و امید وارم موفق و پیروز باشید . ایام خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد