سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

مرگ دلخراش چهار عضو یک خانواده آملی در فاضلاب منزل/ اعلام هویت فوت‌شدگان

چاه فاضلاب عصر جمعه مرگباری را برای یک خانواده آملی رقم زد.

به گزارش شمال نیوز، سه پسر و یک پدر از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان عصر جمعه در اثر سقوط به چاه فاضلاب منزل خود جان باختند.

 رئیس شبکه بهداشت آمل درباره این حادثه گفت: براساس گزارش اورژانس 115 شهرستان ساعت 13 و 47 دقیقه ظهر امروز جمعه پیرمردی حدود 60 ساله در روستای طوله‌کلای شهرستان آمل برای خارج کردن درب چاه فاضلاب حیاط خانه خود به داخل چاه سقوط کرد.
 
حمزه قاسمی اظهار کرد: پسرهای این خانواده به نوبت برای نجات پدر و سپس برادران خود به درون چاه رفتند اما گاز متان متصاعد شده از این چاه و گرفتار شدن در فاضلاب، جان هر چهار عضو یک خانواده را گرفت؛ پسران این خانواده 23، 25 و 27 سال سن داشتند.
 
وی اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از تخلیه چاه، اجساد این چهار نفر را بیرون کشیدند و با حضور پزشک اورژانس در صحنه حادثه، مرگ هر چهار نفر تأیید شد.
 

هویت فوت‌شدگان 4 حادثه چاه فاضلاب در آمل اعلام شد


به گزارش شمال نیوز، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه هویت فوت‌شدگان حادثه چاه فاضلاب در آمل که عصر روز جمعه اتفاق افتاد مشخص شد، اظهار کرد: چهار عضو یک خانواده از اهالی یکی از روستاهای شهرستان آمل در این حادثه جان دادند که در این بین غلام‌حسن مقدم فرزند غلام‌حسین 56 ساله پدر خانواده بوده و به همراه سه فرزند پسر خود از دنیا رفت.

علی عباسی افزود: بهروز مقدم فرزند غلام‌حسن 28 ساله، بهزاد مقدم فرزند غلام‌حسن 25 ساله و رضا مقدم فرزند غلام‌حسن 21 ساله دیگر جان‌باختگان این حادثه ناگوار بودند.

وی در تشریح حادثه فوت پدر و سه فرزند پسرش در آمل خاطرنشان کرد: عصر روز جمعه 18 اردیبهشت ماه پدر خانواده‌ای در روستای طوله‌کلای شهرستان آمل برای خارج کردن درب چاه فاضلاب حیاط خانه خود به داخل چاه سقوط کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: به‌ دنبال آن سه پسر خانواده به نوبت برای نجات پدر و دیگر برادران به داخل چاه فاضلاب افتادند که به علت اثر خفگی و متصاعد شدن گاز جان خود را از دست دادند.


منبع : شمال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد